Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
Fakir / Albattat / Valeri
Opportunities and Strategies for Growth in the Digital Sphere
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-96298-1
An Applied Approach to Building the Image of Countries, Regions, and Cities
Fachbuch2026SpringerISBN 978-3-031-97327-7
An International Perspective
Fachbuch2025SpringerISBN 978-3-031-59537-0
Vom begeisternden Kundenerlebnis zur einzigartigen Kundenbeziehung
Fachbuch2026Springer GablerISBN 978-3-658-50093-1
Taghipour
New Perspectives and Paradigms in Applied Economics and Business
New Perspectives and Paradigms in Applied Economics and Business
Select Proceedings of the 9th International Conference on Applied Economics and Business, Paris, France, 2025
Fachbuch2026SpringerISBN 978-3-032-15522-1
mit Arbeitshilfen und Checklisten
Handbuch10., aktualisierte Auflage2020NWB VerlagISBN 978-3-482-45090-7
Fan / Efthymiou / Thrassou / Vrontis
Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume II
Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume II
Marketing Advancements and Value Creation
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-92408-8
Economics, Business Models, and Future Challenges
Fachbuch2025SpringerISBN 978-3-031-99935-2
Der aktuelle Informationsdienst für Touristik, Business Travel und Hotellerie
ZeitschriftZeitschrift30. Jahrgang2025ESVISSN 1613-0782
Building a Resilient and Positive Impact-Led Travel Industry
Fachbuch2026KOGAN PAGEISBN 978-1-398-62154-1
Building a Resilient and Positive Impact-Led Travel Industry
Fachbuch2026KOGAN PAGEISBN 978-1-398-62152-7
Business Practices, Global Platforms, and Reporting
Fachbuch2025Kogan PageISBN 978-1-398-62043-8
Hassan / Pitanatri
Fachbuch2025SpringerISBN 9789819625666
Bui Vu / Ha Nam Khanh / Bui Nhat / Doan Quang
An Integrated Approach to Aviation and Tourism
Fachbuch2026SpringerISBN 9789819518296
Fachbuch2026SpringerISBN 9789819532094
Folk Tourism Through Festivals and Traditions
Fachbuch2026SpringerISBN 9789819554683
Pitanatri / Hassan
Handbook of Sustainability in Tourism and Hospitality in Indonesia
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Fachbuch2025SpringerISBN 9789819633784
Individualisierungskriterien in einem erweiterten Marketing-Funnel zur Strategieentwicklung mithilfe von Informations- und Kommunikationstechnologien
Fachbuch2025Kovac, JISBN 978-3-339-14332-7
Zopounidis / Fakotakis
Multi-Criteria Methodology for the Dynamic Development of Tourist Areas
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A Guide to Sustainable Tourism Strategies
Fachbuch2025SpringerISBN 978-3-031-95313-2
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A Methodological Approach
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