Multinationale Unternehmen
Jacobs
Strategic Orientations and Innovativeness of Multinational Corporations
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A Multilevel Investigation of Consumer Perceptions and Behavioral Intentions in a Cross-National Context
Fachbuch2025Springer GablerISBN 978-3-658-49018-8
Organizational Resilience of Multinational Companies in Response to Global Crises
Fachbuch2025Springer GablerISBN 978-3-658-48428-6
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Praxishandbuch der internationalen Umstrukturierungen (Online Version)
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HandbuchOnline-Produkt2023NWB VerlagISBN 978-3-482-01721-6
Theory and Practice
Fachbuch2025SpringerISBN 978-3-031-77970-1
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LeitfadenOnline-Produkt3. überarbeitete und erweiterte Auflage2025NWB VerlagISBN 978-3-482-01753-7
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Marketing Cases from Emerging Multinational Enterprises (eMNEs)
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National Brands Asserting Themselves on the Global Stage
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Handbuch2., neu bearbeitete Auflage2022Verlag Dr. Otto SchmidtISBN 978-3-504-26047-7
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Theory and Practice
2025Bristol University PressISBN 978-1-5292-4115-0
Makino / Uchida / Kasahara
Transformation of Japanese Multinational Enterprises and Business
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The 50th Anniversary of the Japan Academy of Multinational Enterprises
Fachbuch2025SpringerISBN 9789819986187
Das CEO-Buch
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Die Reaktionen multinationaler Unternehmen auf den Klimawandel
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Eine Analyse mit besonderer Berücksichtigung der Involvierung ausländischer Tochtergesellschaften
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Journal of East European Management Studies (JEEMS) – Special Issue
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Fachbuch2023Springer GablerISBN 978-3-031-28347-5
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Batton
Strategic Corporate Brand Management of Multinational Corporations
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Analysis of Consumers’ Brand Perceptions and Effects, and the Role of Contextual Factors
Fachbuch2021Kovac, JISBN 978-3-339-12014-4
Makino / Uchida / Kasahara
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Fachbuch2024SpringerISBN 9789819986156