European Advertising Academy
Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication between Immediacy and Sustainability
Fachbuch2024Springer GablerISBN 978-3-658-44712-0
Frontiers of Advertising: Re-considering Its Shapes and Forms
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2025Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-658-43936-1
Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication between Immediacy and Sustainability
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer GablerISBN 978-3-658-44713-7
Vignolles / Waiguny
Communicating, Designing and Consuming Authenticity and Narrative
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer GablerISBN 978-3-658-40429-1
Waiguny / Rosengren
Designing and Communicating Experience
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer GablerISBN 978-3-658-32201-4
Challenges in an Age of Dis-Engagement
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2017Springer GablerISBN 978-3-658-18731-6
Christodoulides / Stathopoulou / Eisend
Bridging the Gap between Advertising Academia and Practice
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2016Springer GablerISBN 978-3-658-15220-8
Verlegh / Voorveld / Eisend
The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2015Springer GablerISBN 978-3-658-10558-7
Cauberghe / Hudders / Eisend
Power to Consumers
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2018Springer GablerISBN 978-3-658-22681-7
Multiple Touchpoints in Brand Communication
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2019Springer GablerISBN 978-3-658-24878-9