Palgrave Advances in Luxury
D’Aniello / Martinez Levy / Amatulli
Evidence from Scientific Literature, Case Studies and Consumer Neuroscience
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-96832-7
An International Perspective
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-06928-4
Runfola / Milanesi / Guercini
Examining the Business Models of SMEs
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-88755-1
An Emerging Perspective
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-51218-7
Strategic Branding for Millennial Consumers
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-48810-9
The Role of Cultural Intelligence in Creative Strategy
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-030-45301-5
Creating and Managing Sustainable Value Across the Organization
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2017Springer International PublishingISBN 978-3-319-41727-1
Exploring the Consumer Perspective
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2017Springer International PublishingISBN 978-3-319-60870-9
Exploring the Rise of the Secondhand Clothing Trade
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2018Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-319-71985-6
From Emotions to Brand Building
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2019Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-030-25654-8
Evidence from Research and Implications for Managers
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2017Palgrave Macmillan UKISBN 978-1-137-60159-9