The Economics of Information, Communication, and Entertainment
-
Erscheinungsjahr
-
Medium
-
Kategorie
-
Lieferbarkeit
-
Verlag
Einav
Transitioning Media in a Post COVID World
Transitioning Media in a Post COVID World
Transitioning Media in a Post COVID World
Digital Transformation, Immersive Technologies, and Consumer Behavior
Digital Transformation, Immersive Technologies, and Consumer Behavior
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-030-95332-4
lieferbar ca. 10 Tage als Sonderdruck ohne Rückgaberecht
lieferbar ca. 10 Tage als Sonderdruck ohne Rückgaberecht
Einav
Transitioning Media in a Post COVID World
Transitioning Media in a Post COVID World
Transitioning Media in a Post COVID World
Digital Transformation, Immersive Technologies, and Consumer Behavior
Digital Transformation, Immersive Technologies, and Consumer Behavior
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-95330-0
Einav
The New World of Transitioned Media
The New World of Transitioned Media
The New World of Transitioned Media
Digital Realignment and Industry Transformation
Digital Realignment and Industry Transformation
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2014Springer International PublishingISBN 978-3-319-09009-2
Rezensionen