Palgrave Studies in Marketing, Organizations and Society
A Legal Perspective on the History of Brand Marketing
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-76777-7
Prophecies for the Markets of the Future
Fachbuch2024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-69010-5
A Multimethodological Approach
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-13399-2
A Legal Perspective on the History of Brand Marketing
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2025Springer International PublishingISBN 978-3-031-76778-4
Theory, Research, and Intervention
Fachbuch2024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-60198-9
Prophecies for the Markets of the Future
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer International PublishingISBN 978-3-031-69011-2
Theory, Research, and Intervention
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-60199-6
Problems, Processes and Prospects
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-36589-8
Understanding and Managing its Value
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-47421-7
A Multimethodological Approach
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-09861-1
From Abstract to Intuitive
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2., Second Edition 20232023Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-18215-0
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2019Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-030-15565-0