International Marketing and Management Research
Insights from Cross-Cultural Contexts
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-93184-0
Arora / Jentjens / Mcintyre / Sepehri
Parallel Worlds of Emerging AI and Human Virtues
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-031-04867-8
Managing Performance within Ecosystems
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-89770-3
Theoretical Extensions and an Application to the Study of MNC Subsidiary Ownership
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-46878-1
Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2016Springer International PublishingISBN 978-3-319-33846-0
Arora / Bacouel-Jentjens / Edmonds
Building Innovation Capabilities for Business Strategies
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2018Springer International PublishingISBN 978-3-319-77929-4
Trends in Marketing and Management
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2019Springer International PublishingISBN 978-3-030-30421-8